6/28/2017

RAZVEZALA JEZIK! Slađa je PRED SVIMA otkrila TAJNU učesnika, bićete u ŠOKU kad čujete!

 
Učesnici najpopularnijeg rijalitija "Parovi" već nekoliko dana pričaju o finalu koje je zakazano za 2. jul, odnosno za nedelju kada će biti proglašen pobednik 5. sezone Parova.
Međutim, Slađa Petrušić je tokom kućnog saveta istakla da će ulaziti u svaku narednu sezonu rijalitija na Happy televiziji ukoliko to bude bilo potrebno.

- Pojedine učesnike ovde je Happy televizija stvorila, tačnije "Parovi 5" i Vesna se slaže s tim. Zato oni da bi odradili to moraju da uđu u "Parove 6" da se oduže što ih je Happy napravio. Ja sam potpisala ugovor za sve moguće sezone, znači dok sam živa, kad god budem morala ući, ja ulazim i ne žalim se, tu sam gde sam zahvaljujući njima - istakla je ona.

 
Takođe, Slađa je prokomentarisala naš veliki praznik Vidovdan, nakon diskusije učesnika o tome koliko im znači nacionalni identitet.

- I danas ne znam da li su Petrušići Hrvati ili Srbi. Meni je drago što sam ovde doživela kao i svi da se ne gleda odakle je ko. Proslavili smo sve praznike, i za to sam ja, da se veselimo zajedno! Sve ružno iz naše prošlosti treba zaboraviti i pamtiti samo lepe stvari.




test

0 comments: