6/28/2017

KAKAV PREOKRET! Dalila se predomislila i svojom ODLUKOM iznenadila sve!

 
Iako je rekla da više nikada neće učestvovati ni u jednom rijaliti šou", Dalila Mujić se izgleda predomislila!
I to baš sad, pred samo finale pete sezone najgledanijeg rijalitija na Balkanu.

Dalila je tokom kućnog saveta ispričala da je spremna za novu sezonu najpopularnijeg zabavno - humorističkog programa "Parovi" i tako iznenadila ostale učesnike.

 
- Što se tiče šeste sezone, spremna sam da uđem. Mislila sam da je ovo moj poslednji rijaliti, ali ne. Potrebna mi je pauza od mesec dana, tokom avgusta i ako u septembru počne, spremna sam da uđem od prvog dana i da zavrtim igru. Ali, moj ulazak zavisi od nečega. To ćemo sve videti. U šestu sezonu je ovde samo jednom ušao pobednik, Gastoz. Moj ulazak ne zavisi od pobede, nego kako će biti rešen moj problem sa ocem, šta on misli o mom ulasku u šestu sezonu. Iskreno pričam, mislim da ću ući ako budem pozvana i ako sve bude okej napolju - priznala je ona. - SD




test

0 comments: