12/04/2017

PAKLENI PLAN: Posle žestokih sukoba Aleksandra i Teodora se udružile!

Posle žestokih svađa i razmirica ljute protivnice će na kraju da postanu i najbolje prijateljice u rijalitiju.

Aleksandra Subotić i Teodora su za stolom na nedeljnom ručku komentarisale i razmenjivale mišljenja povodom njihovog učešća u rijalitiju i kako te sve napolju izgleda. Čak su jedna drugoj davale i savete šta i kako bi trebale da rade a i kako svaka od njih doživljava sebe u svetu van vile.

- Znaš koja je tebi nametnuta priča da ti bez ovoga ne postojiš jer ja sam svesna kada izađem odavde da postojim, kako sam ti rekla na početku gradi sebe Teodora. Meni ovaj rijaliti nije potrebean, oni ovde laju ja uzdižem sebe. Ako sam ja u ratu sa tobom to je zanimljivo za gledaoce, ako se jedna karika iseče ne funkcionieš. Imamo ovde čist primer dotične kada se ja pomenem skače u bilo kom kontekstu. Imaš milon stepenica do vrha a samo je ejdna do dna, ja koja sam se mučila i prolila krv da mene neko srozava sa nekim pričama koje nisu istinite. Da li posmatraš šta se ovde dešava na kontu mene sve je negativno. A mene koja sam dala dušu za ovaj rijaliti neće niko, jer čim bi ja počela da komentarišem tu bi bilo i dima i vatre. Smatram sebe vrlo inteligentnom. Zapamti da ovde jedna karika ne postoji bez druge- Rekla je Aleksandra

Teodora je pomno šlušala Aleksandrino izlaganje pa je i sama dala svoje viđenje svega u rijalitiju.

- Mnogo para ja treba da uzimam da bi nekome bila karika, mogla sam ja sebe da dovedem do medijskog prostora i da na karaju ispadne da je tvoj front mnogo jači od mog, i šta će mene da opere posle, šta sam dobila. Ti Aleksandra treba da igraš na kartu pameti- Rekla je Teodora - Happytv

test

0 comments: