6/29/2017

IZNEVERILI SU JE: Suza suzu stiže!


Kao i obično i večeras je bilo veoma burno u emisiji "Upoznajte Parove" u kojoj su otkrivene mnogobrojne intrige.
U jednom nastao je nesporazum kada je produkcija želela učesnicima da pusti prilog Pandorina kutija i kada je pušten video o Vesni Rivas.

Bila je to prava salva uvreda na Vesnin račun, između ostalog da je neiskrena, nekulturna, da se lažno predstavlja i da joj narod poručuje da prestane da huli i gata dok nije prekasno.

 
Očekivano Rivasovu je ovo izuzetno pogodilo, pa je kroz suze žestoko poručila:
- Zabili ste mi nož i leđa i izdali me. Pljunuli ste na mene i na sve što sam uradila u životu i za ovu kuću. Devalvirali ste sve. Stidite se, sram vas bilo. Ne želim ništa više da imam sa vama. Raskidam sve sa ovom kućom, od ugovora o ulasku u "Parove 6" nakon ovoga nema ništa. Ono što smo potpisali ćemo i raskinuti. Nema produžetka, vi ste me izdali. Sa vama sam završila ovog trenutka. Zaklela sam se u dvorištu sa moje 3 kletve da više nikada neću učetvovati u ovom rijalitiju. Pljunuli ste me 4 dana pred finale.

Uzaludni su bili pokušaji Anđele Lakićević koja je pokušala da ispravi situaciju, međutim Vesna nije htela ni da čuje.

test

0 comments: